Friday, January 15, 2010

Tuah lelaki umur 50

GAMBAR HIASAN
Satu hasil kaji selidik oleh Warner Leisure Hotel yang dipetik oleh Telegraph mengatakan bahawa lelaki yang berumur 50 tahun ke atas paling romantik.!
Satu survey yang dilakukan terhadap 2,000 lelaki yang berumur dalam lingkungan 16- 65 tahun dapati bahawa 75% lelaki berumur antara 51-55 tahun mengungukapkan " I love you" setiap hari kepada pasangan masing masing.
Tambahan dalam survey itu juga mendapati bahawa sebahagian besar daripada lelaki 50-an ni sering memberi kejutan kepadan pasangannya dengan pemberian hadiah seperti bunga, coklat dan minyak wangi.Item ini adalah pemberian paling popular.Tetapi di sebalik nya lebih kurang 24% sahaja lelaki berumur 25-an melakukan perkara sedemikian.
Ini belum ambil kira hal-hal yang berkaitan kehidupan diranjang.Pastinya pengalaman akan menjadikan lelaki 50-an in sentiasa bijak melayan kehendak dan keperluan pasangannya.Setiap wantia akan berasa tenang dan nyaman bersaman mereka ini.
Bertuahlah lelaki yang melepasi usia 50 tahun. Mereka sentiasa berada di "top 10 list" dalam carta lelaki idaman.
Di samping tu amat wajar jika isteri menaruh kebimbingan. Puncak keromantisan lelaki ini harus di kawal agar mereka akan sentiasa melingkari kehidupan mereka sahaja.Tetapi kalau mahu berkongsi manisnya romantisme lelaki berusia 50-an, apa salahnya!
Realitinya tidak ramai wanita yang rela. Jadi, manfaatkanlah puncak romantik seorang lelaki seumur ini. Jika diungkap "I Love You",jangan dikatakan buang tabiat.Persiapakan diri dan lengkapkan diri agar puncak romantisme ini tidak tertumpu kepada yang lain. Ini mungkin fenomena wantia muda menikahkan lelaki berumur 50-an masa kini.
-sumber dari nuranilelaki@yahoo.com-

No comments:

Post a Comment